quarta-feira, 2 de setembro de 2009

As palavras solidárias que nos vão chegando...

A minha eterna adhesão ao Zeca"
Uxia Senlle (Galiza)

"Agradeço que me considerem inscrito para rememorar a figura inesquecivel do Zeca, meu amigo desde os tempos de Coimbra."
Carlos Leça da Veiga


"Ola:
Desexaria me incluirades no manifesto. Bar LiceumO Porriño, Pontevedra, Galiza Bar e local de musica ao vivo onde entre outros moitos actuaron: Joao Afonso, Uxia, Zeca Medeiros, Julio Pereira, Ne Ladeiras, Brigada Victor Jara, Sergio Godinho, Tito Paris, Filipa Pais, Gaiteiros de Lisboa, Vai na Roda, Vozes da Radio, Vitorino, ....
Temos feito tamen exposicion de Zeca Afonso en colaboracion coa Asociacion.
Agradeceria me mantivesedes informado.Unha aperta".
Paco Quintas (Galiza)


"Beijos, e saibam que em se tratando de meu amado Zeca, estamos aqui pro que der e vier!"
Luanda Cozetti de Freitas (Couple Coffee)


"A relação do Zeca com a Galiza foi muito forte".
Manoel Santos (Altermundo, Galiza)

Sem comentários: